ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ


ЗАПРОШЕННЯ ДО УЧАСТІ У ТЕНДЕРІ

 

Шановні пані та панове!

Громадська організація «Асоціація євроклубів Вінниччини», що реалізує проєкт  «Стала взаємодія громад із командами народних депутатів» в межах Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа,  запрошує взяти участь у тендері з підготовки до друку та друку методичного посібника (обсяг 100 сторінок, наклад 210 примірників), згідно наступних параметрів:

Додрукарська підготовка:

  • редагування та коректура текстів 
  • дизайн (в тому числі обкладинки)
  • верстка

Друкарські роботи:

  • наклад: 210 примірників
  • формат паперу: А5
  • кількість сторінок: 100 стор.
  • внутрішній блок: 1+1, 80г/м2, корекція тексту, верстка.
  • обкладинка: 4+0, крейдований папір 250г/м2, матова ламінація.
  • скріплення: проклейка на термобіндері

Заявник повинен надати свою Комерційну пропозицію в електронному вигляді, належним чином підписану та відскановану. Комерційна пропозиція складається з:

  • листа-звернення про участь у тендері (у довільній формі), з підписом відповідальної особи, з інформацією про досвід та профіль діяльності заявника
  • форми Комерційної пропозиції (згідно форми)
  • документів заявника:
    • документу, які підтверджує державну реєстрацію заявника та наявність відповідних КВЕДів.
    • свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, у разі наявності.
    • свідоцтва платника єдиного податку, у разі наявності.
    • банківських реквізитів.

 

Кінцевий термін подачі комерційних пропозицій: до 18:00 21 травня на електрону пошту s.elyzaveta@gmail.com.

З виконавцем, який запропонує найбільш вигідну цінову пропозицію та умови надання послуг,  буде підписано договір на надання вищезазначених послуг.

Комерційні пропозиції повинні зберігати свою чинність не менше 30 днів після їх відкриття, якщо інше не передбачено спеціальними умовами та положеннями.

 

 

Додаток 1                         

Комерційна пропозиція

 

Дата:

 

ПІБ та посада уповноваженої особи:

 

Назва юридичної особи:

 

Адреса:

 

Телефон:

 

E-mail:

 

Наявність досвіду виконання аналогічних замовлень (так/ні)

 

Вартість одного примірника, грн

 

Загальна вартість накладу (210 примірників), грн

 

Терміни виконання замовлення з моменту надання тексту Замовником, календарних днів

 

Вартість доставки накладу за адресою: вул. Соборна 85, оф.22, м. Вінниця

 

Порядок оплати (% авансового платежу)

 

 

Підпис уповноваженої особи: _______________________ / ПІБ

МП (якщо є)